Fisheries Development,Freshwater Fish,Seawater Fish, Selling Vaccines Fish

Wednesday, April 23, 2008

Just Why


kaynere said
English
has twice case, this thing happened to me, result is equal. NOD32 2.70 antivirus, changed with NOD32 3.0 antispyware. Most crack and program under of Visual basic identified as viruses. Result of of Billing which I apply cannot work. Different thing applying NOD32 2.70. There Is Solution for such a thing, a few assisting even not maximum, deactivates antispyware at NOD32 3.0. Hopefully other day I would find its(the resolving.
Indonesia
sudah dua kali kejadian, hal ini saya lakukan, hasilnya tetap sama. NOD32 2.70 antivirus, saya ganti dengan NOD32 3.0 antispyware. Kebanyakan crack dan program dengan dasar Visual basic diidentifikasi sebagai virus. Hasilnya Billing yang saya gunakan tidak bisa jalan. Hal yang berbeda bila saya gunakan NOD32 2.70. Ada Solusi untuk hal seperti itu, sedikit membantu meski tidak maksimal, nonaktifkan antispywre pada NOD32 3.0. Semoga lain hari akan saya temukan pemecahannya.


0 komentar: